علائم پشت آمپر ساندرو اتومات

علائم پشت آمپر ساندرو اتومات

از بهترین خودروهای لوکس و اقتصادی موجود در ایران می توان به ساندرو اشاره کرد. علائم پشت آمپر ساندرو اتومات به صورت خودکار ظاهر می شوند. پدیدار شدن هر یک از این علائم می تواند نشانه خرابی قسمت های مختلف خودرو باشد. در حالت کلی دارندگان این خودرو باید به هر یک از علائم پشت آمپر توجه کنند. در غیر این صورت سایر قطعات و اتصالات موجود در خودرو خراب خواهند شد.

تحت چنین شرایطی باید هزینه بیشتری جهت تعمیر پرداخت نمود. اگر هر یک از چراغ های پشت آمپر روشن شده است؛ باید مراجعه به تعمیرگاه تخصصی را در اولویت قرار داد. تحت چنین شرایطی می توانید خودرو خود را عیب یابی کنید. برای اطلاع از دلایل روشن شدن چراغ های هشدار باید به تعمیرگاه تخصصی رنو ساندرو مراجعه کرد. تکنسین های مجرب با بررسی دقیق علائم خرابی را شناسایی خواهند کرد.

دارندگان خودرو باید هر یک از چراغ های هشدار را جدی بگیرند؛ زیرا هر یک از این چراغ نشان دهنده یک خطا و نقص در خودرو می باشد. بی توجهی به هر یک از این چراغ های هشدار می تواند باعث خرابی قطعات اصلی شود. تحت چنین شرایطی مالک خودرو مستلزم به پرداخت هزینه های چند برابری خواهد بود.

علائم پشت آمپر ساندرو

 

چراغ های هشدار ساندرو استپ وی

چراغ های هشدار خودرو ساندرو استپ وی در اثر علل و دلایل مختلفی روشن می شوند. همچنین روشن شدن هر چراغ می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. در حالت کلی ایراد در قسمت باتری، گیربکس، ترمز و حتی کاهش سطح روغن می تواند باعث روشن شدن چراغ های چک شود. پس از روشن شدن چراغ های هشدار باید مراجعه به تعمیرگاه را در اولویت نخست قرار داد.

در غیر این صورت خودرو با مشکلات جدی تری مواجه می شود. همچنین تعمیرگاه تخصصی رنو ساندرو قبل از هرگونه اقدامی جهت تعمیر بررسی های لازم را انجام خواهد داد. متاسفانه برخی از دارندگان این خودرو هیچ توجهی به چراغ های پشت آمپر ندارند.

تحت چنین شرایطی سیستم مرکزی برقی، سیستم ترمز و حتی قسمت موتور خودرو با مشکلات مختلفی مواجه می شود. چراغ های هشدار ساندرو استپ وی به دلایل زیر می توانند روشن شوند. همچنین پس از روشن شدن هر چراغ چک باید به تعمیرگاه مراجعه نمود.

چشمک زدن چراغ روغن ساندرو

یکی از چراغ های هشدار خودرو ساندرو اتومات مربوط به روغن می باشد. عوامل مختلفی نظیر: کاهش سطح روغن، کاهش درجه کیفی روغن و یا خرابی فیلتر روغن می تواند باعث روشن شدن این چراغ شود. پس از روشن این چراغ باید به تعمیرگاه تخصصی رنو مراجعه کرد. تکنسین های مجرب به صورت دقیق روغن موتور را بررسی خواهند کرد.

در صورتی که سطح روغن موجود در موتور کمتر از حد مجاز باشد؛ تکنسین نسبت به تعویض روغن اقدام خواهد کرد. بی توجهی به این چراغ می تواند باعث ایجاد خرابی گسترده در قسمت موتور شود.

خرابی پمپ روغن نیز می تواند باعث روشن شدن چراغ چک روغن موتور شود. تحت چنین شرایطی پس از تعمیر یا تعویض پمپ روغن چراغ هشدار خاموش خواهد شد. تعویض فیلترهای اصلی و روغن موتور به صورت دوره ای می تواند از بروز بسیاری از خرابی های پرخرج در خودرو ساندرو جلوگیری کند.

روشن شدن چراغ لنت ترمز

روشن شدن چراغ لنت ترمز

روشن شدن این چراغ را باید جدی بگیرید؛ زیرا هرگونه اختلالی در سیستم ترمز می تواند خطرات جانی در پی داشته باشد. یکی از دلایل روشن شدن این چراغ چک پشت آمپر تمام شدن لنت ترمز است. تحت چنین شرایطی باید نسبت به خرید و تعویض لنت های قبلی اقدام نمود. از دیگر دلایل چشمک زدن این چراغ می توان کمبود سیم لنت اشاره نمود.

با گذشت زمان به دلیل گرما و برخی از اختلالات داخلی سیم لنت می تواند کوتاه تر شود. تحت چنین شرایطی باید سیم را عوض کرد. در غیر این صورت اختلالات برقی دیگری نیز در خودرو به وجود خواهد آمد. تعمیرگاه تخصصی رنو ساندرو به دلیل مهارت قابل توجهی که در زمینه عیب یابی این خودرو دارد، به دقت تمامی موارد مهم را بررسی خواهد کرد. اگر سطح روغن ترمز و یا روغن هیدرولیک موجود در خودرو کمتر از حد نصاب استاندارد باشد؛ این چراغ روشن خواهد شد.

برای جلوگیری از ایجاد مشکلات مختلف حتما تاریخ دقیق تعویض مصرفی های خودرو را یادداشت کنید.

چشمک زدن چراغ اخطار گیربکس اتوماتیک

چشمک زدن چراغ اخطار گیربکس اتوماتیک

از دیگر علائم هشدار رنو ساندرو می توان به چراغ گیربکس اتوماتیک اشاره نمود. در صورتی که اختلالی در سیستم گیربکس اتوماتیک به وجود بیاید؛ این چراغ روشن خواهد شد. تحت چنین شرایطی باید هرچه سریع تر باید به تعمیرگاه تخصصی رنو مراجعه کرد. در صورتی که هر یک قطعات موجود در سیستم گیربکس اتوماتیک خراب شده باشند؛ این چراغ روشن خواهد شد.

از دیگر علائم بروز هرگونه خرابی در این سیستم می توان به کند شدن دنده اتومات اشاره نمود. به طوری که تعویض دنده برای راننده بسیار سخت تر می شود. معمولا به دلیل تغییر شرایط جوی پارازیت های الکتریکی باعث روشن شدن چراغ می شود. تحت چنین شرایطی نیازی به تعمیر سیستم گیربکس و هزینه های میلیونی نیست.

همچنین روشن شدن این چراغ هشدار را باید جدی گرفت. در غیر این صورت سیستم داخلی خودرو با مشکلات متعددی مواجه می شود.

علت روشن شدن چراغ استپ و باتری

از دیگر علائم هشدار پشت آمپر خودرو رنو ساندرو می توان به علامت استپ اشاره کرد. در صورتی که قسمت دینام و باتری با مشکلات مواجه شده باشد؛ این چراغ چشمک خواهد زد. هرگونه ایراد برقی در خودرو ساندرو می تواند باعث روشن شدن این چراغ شود. برخی از ایرادات مربوط به سیم کشی نیز باعث چشمک زدن این چراغ خواهند شد.

در صورتی که دینام خودرو به درستی کار نکند؛ مشکلات گسترده و پیچیده ای به وجود می آید. برای بررسی دقیق علائم خرابی و شناسایی علت مشکل به وجود آمده باید به تعمیرگاه تخصصی رنو ساندرو مراجعه کرد. مهندسین و تکنسین های مجرب با بررسی فوق حرفه ای و انجام برخی از تست های ساده می توانند خودرو را عیب یابی کنند.

همچنین در صورت روشن شدن دوباره این چراغ حتما دوباره به تعمیرگاه مراجعه کنید. کلینیک تخصصی رنو تنظیم به عنوان مجهزترین تعمیرگاه رنو در تهران شناخته می شود. تکنسین های مجرب و دوره دیده این مجموعه می توانند به راحتی علت روشن شدن چراغ پشت آمپر رنو ساندرو را شناسایی کنند. این تعمیرگاه با ارائه خدمات مطلوب توانسته رضایت درصد قابل توجهی از مراجعه کنندگان خود را جلب کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

سرویس دوره ای انواع رنو

سرویس های دوره ای خودرو های رنو را با قیمت مناسب انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو نوبت